I knew how bad I had to let you go, but what we had was so damn beautiful

Rubriklåt: All over again med Caitlyn Smith, som jag lyssnade på precis och har en riktigt nice stämning
 
Hallå på dagen! Idag fyller min stellabella år ifall ni undrade! Grattis till henne! Hon hade dessutom en intervju idaaaag iiii! Bara första steget, man har ju typ hundra intervjuer till kadojobb (ja advokat = kado), men ändå! Och igår var det måndag och såklart sov jag som en jävla tönt i många timmar, men på kvällen tog jag mig in till stan och träffade Stina! Vaaa tänker ni vem är Stina? Det är min bästa från skrivpedagoglinjen! Jag har läst hennes bok nu och hon var i Stockholm så vi sågs för att kackla om den och dricka öl. Jag föreslog stället och sa "men du gillar väl inte öl?" när hon sa att hon visst gjorde det började jag undra varför jag trodde det och det var ju för att huvudpersonen i boken inte gillar öl. Emma din förra huvudperson älskade öl du vet att detta inte är en grej! Men ja, vi pratade om boken och alla karaktärerna och så, men också om skrivlärare, vad vi håller på med och att det är orättvist att hon har kontakter för hon är gammal. "Men Emma jag kommer snart dö, men det kommer inte du så det är lugnt!" bästa hon. Hon är bara 55 så det kommer hon inte vill jag förtydliga. Det var en jättebra tid och när jag kom hem tittade vi på alla mot alla och chillade tror jag väl, och idag har jag läst Harry potter och det är typ det? Jag väntar mest på att Stella ska komma hem så jag kan fira henne och få veta vad hon hittar för tårta. Hoppas den är jättechokladig. Om detta får jag berätta imorgon, så då har ni...nåt att se fram emot då? Eller inte lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0