I'm high but I'm grounded, I'm sane but I'm overwhelmed, I'm lost but I'm hopeful baby

Rubriklåt: Hand in my pocket med Alanis, men versionen jag syftar på är med glee cast och då är det en mashup med I feel the earth move. Det är en jävligt bra mashup okej
 
Hallå hej jag är jättesen egentligen! Jag borde åka iväg på dirren men jag vill blåga först! Och igår var en dag, som jag började med att ha brutal mensvärk och läsa harry potter. Ändå okej kombination. Jag och Robert pratade om sagda potter-kapitel och jag hade många hot takes (de flesta kom jag på medans vi pratade men de var riktigt bra) och vi undrade om hela boken var byggd på en mans barnsliga yolo-beslut. Det verkar typ så. Sen kom Stellabella hem och vi lyssnade på ett otroligt sjukt mord (som inte blev ett mord), åt korv och tittade på mushmushmush vilket var orimligt roligt. Vi skrattade orimligt mycket åt fänkål och annat helt obegripligt, och sen poddade vi fan gärnet. Det blev ett specialavsnitt som hette duga och vi hade i alla fall roligt så jag hoppas att ni har det också. Sen drällde vi väl mest resten av kvällen och jag lyssnade på ny musik som kom ut och hade det bra. Och sen skulle jag vakna i tid och det gjorde jag men jag somna om blä! Men nu ska jag åka! Sådetså!

Kommentarer
Postat av: graffiti removal missouri

I would like to uuse the ability of thanking you for that
professional assistance I have constantly enjoyed viewing your site.
I am ooking forward to the particular commencement of my university research and the
overall prep would nevver have been complete without checking oout
your blog. If I can be of any help to others, I would be pleased to help through what I haave learned from here.

2022-10-09 @ 10:30:36
URL: http://agentclean.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0