Jag säger inte att han inte har nåt ansvar, men nåt med morsan måste det ju va

Rubriklåt: Hans mamma med Elinor Svensson, en otroligt tramsig dänga som jag och onna vrålade ut igår
 
Hallå från en mer vaken memma! Som egentligen har minibrottom men jag blågar ändå. Jag lämnade ju er när jag och onna jåbade, och det gjorde vi, när vi inte sjöng och jag inte gjorde olika sysslor. Vi åt också hennes dooooda apelsinchokladtårta, vilket gjorde oss glada men också orimligt mätta. Jag sa också det objektivt äckligaste jag sagt: "hon fick det med modersmjölken...eller, fadersmjölken." eh...det var inte meningen. Onna la till "ja den är ju också vit", blärk!
 
Sen vilade jag och Stella, men jag sov inte sjukt nog! Och hon gjorde den godaste jordärtskockssoppan så jag kände mig som en jävla drottning. Muuuums. Jag pratade med lilla och team osby när de hängde och fick bland annat bekräftat att gud är bög (!) och lite annat jox, och sen satt jag här och var en blobb. Jag var så trött och förvirrad alltså jävlar. Men sen sov jag i typ tolv timmar så nu mår jag bra! Lite orimligt bra faktiskt, och det är tur för jag ska ut på tur snart! Till uppsala till och med, staden som inte finns! Det är...en grej jag säger, inte vet väl jag lol. Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0