She sits in her corner, singing herself to sleep, wrapped in all of the promises that no one seems to keep

Rubriklåt: Everything burns med ben moody och Anastacia, från veckans cirkel-hopkok och en jävla låt
 
Hallå från sängen! Jag tycker världen är otroligt taskig, för det är mitt i natten men taylors nya skiva, som heter midnights, kommer inte ut förrän om fyra timmar! Homofobi! Men då får jag lyssna på den när jag vaknar imorgon istället. Och idag har varit en goslig dag, Stella har varit hemma så jag har sovit när hon jobbade. Peak liv. Vi tränade tunnelbanevägen och undrade vad fan som menades i vägbeskrivningen, så det är ju spännande, och på kvällen poddade vi. Det blev ett jävla marathon-avsnitt helt av misstag och vi var roliga, och sen har vi väl mest kramats och drällt, och jag är jättetrött nu så jag ska försöka sova. Så det var bara en liten inkikning idag. jag kan avsluta med att jag fick höra att min pappa tydligen kallat lars winnerbäck för "winnerstål eller vad han nu heter", så...min pappa är ikonisk. Slut på blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0