We were much too young

Rubriklåt: Oh Sussie med Secret Service, som kom upp i alla mot alla idag och Stella sa att hon aldrig hade hört den! Så då spelade jag den såklart för henne, för man kan inte ha ett helt oh sussie-fritt liv!
 
Hallå från ångest-emma mitt i natten! Sherlock tar upp hela min sängplats som en stor jävla klump, så det är ju ett spännande liv. Och ja, sen sist...igår sov jag mest hela dagen, men sen gjorde jag pannkakor med min tjejbo. Jag gjorde smet som en dutti tjeja och vi tryckte i oss pannkakor som om det inte fanns någon morgondag. Men det fanns det och det var idag, och jag har mått jättedåligt idag. Så himla oklart varför, men så var det i alla fall, så jag var en zombie typ. Men jag släpade mig iväg ändå, för jag skulle till Stellas mamma och fira hennes mormors fölsedag! Vi åt lammgryta och pratade om vilka som egentligen röstar på sd och varför, karaoke, David Bowie och Lou Reed (det var starka känslor för och emot just reed) och en hel del annat trams. Det var ändå trevligt där och när vi kom hem lyssnade vi på nya flashback, såg alla mot alla och tog oss igenom konstiga ångestar (ja båda två). Så det är vad som har hänt de senaste dagarna, och nu ska jag sova hoppas jag. Fan nu jinksade jag det säkert. jinxade? ja det är nog med x kom jag på. Aja jag vet inget om stavning men jag vet att jag gillar sömn så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0