Why'd you have to be so cute, it's impossible to ignore you

Rubriklåt: Goodnight and go med Imogen Heap, som var en av shufflarna jag la upp inatt och jag kom på att satan vilken bra låt det är
 
Hallå hej! Just nu väntar jag på att team osby ska ringa och meddela sin ankomst. De är nämligen uppe och hälsar på oss! Exakt nu ringde de, woop woop. Och igår kom de hit och vi hängde i Kista. Vi gick blindtåg fram och tillbaka genom gallerian till deras hotell och sen tillbaka till o'learys, där vi skulle äta mat. Det var en otroligt spännande vibe där, med mycket märklig musik och folk som spelade bowling och höll på. Vi catchade up såklart, Stella fick alla att skratta massor åt "aldrig sviker jag mitt land...jo!" och Annoushkas korkade utspel fick alldeles lagom med uppmärksamhet. Vi gick sen tillbaka till hotellet och tog ett glas i hotellbaren, alltså hotellbarer är så nice! Det är luuugnt och inte kaos hela tiden, man borde fan gå dit jämt. Där skrattade vi mycket åt skillnaden på kommité och kommition (som jag inte kan stava) och vad en komiton är...jag tyckte det skulle vara en kör för folk som inte sjungit på länge. som kom i form fast kom i ton. Så det var mycket trevligt och sen åkte jag och Stella hem, tittade på Walter och åt godis, basically. Och idag kommer de hit och ska hänga i vårt lilla hem! Oooooch vi ska se så mycket bättre jag är så fakking taggad! Så imorgon får ni mina hot takes om nämnda program och det har ni säkert längtat efter, ändå peaken av emmas slutet-på-året-bloggning. Och med det sagt lämnar jag er, kort bloggning är rimligt att göra, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0