You hate certain people, I don't discriminate

Rubriklåt: You were the s*** in high school med cage, en kingig låt med en kingig rad för alltså man hatar ju alla ibland
 
Hallå från slutkörda memma som absolut behöver sova! Men jag har det bra och sen sist har det ju till exempel varit torsdskväll. Så ni vet osv. Vi åt lax och Stella mådde illa och var ledsen, men vi spelade ändå in en ganska nice podd. Liksom inte topp tre men jag är taggad på att få ut den som vanligt. älskar vår lilla poddjävel yall. Men sen hände inte så mycket igår tror jag, och jag hade en lagom deppig vaknatt som jag tyvärr ofta har. Jag slocknade i nån timme på morgonen, men sen kom onna hit! Det blev först drama, för jag gick vilse på vägen från vändplanen som en jävla tönt och sen sprang Ester ut och vi märkte det inte förrän hon tröttnade på loftgångens glädje och mauade i protest. Kaos pågår kan man ju säga. Men vi har jobbat (jaag skriver boook!) och ätit svindyr subway-lunch för kista är tydligen as mot oss. Men det var gooooottt. Sen har jag uträttat diverse sysslor och sånt, och nu ska jag skriva lite mer. Men oj vad sömnlösheten börjar ta ut sin rätt nu. Så trött på det hääär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0