Att ungar nu för tiden aldrig lär sig veta hut, att schlagerfestivalen numer aldrig vill ta slut

Rubriklåt: Bögarnas fel med Grotesko, väldigt out of character för mig...men vi kommer till det
 
Hallå från måndagsmemma! Jag läser, som jag ofta gör, och har ätit en paj precis. Det var en stella-paj så det var inte lika kul som emma-pajer men det funkade ändå. Men igår kom Onna hit och det är ju mycket roligare! Vi hämtade henne vid tunnelbanan, för vi skulle ändå panta hundratusen burkar och sånt, och vi lyssnade på lite lagom konstig musik och åt kladdkaka. Vi hade ju lovat hembakt, men de tog slut! "jag har aldrig bakat mindre än en dubbel sats kakor", sa Onna och det har hon fan rätt i. Vi pratade som vanligt om systemgrejer men också vilka de coolaste vi känner är, att vi vill vara tavlor ("jag måste skriva till en frågespalt! Hej, min vän säger att hon vill vara en tavla, vad ska jag göra?") och annat trams. Rubriklåten kom upp på shuffle i Onnas lista och Onna och Stella, som inte brukar bonda så mycket, sjöng glatt med. Det var fan konst! Vi beställde mat från fancy grillen och alla fick bra mat och var over the moon. Seriöst jag älskar fancy grillen det är det bästa stället. Onna åkte hem och vi tittade på Felix och sen när Stella sov skrev jag med Tilda och pågick. Och idag har jag sovit som en liten bebis och det är väl typ det? Men jag mår bra och snart kommer min Stellabella hem. Så ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0