But that snapshot can't be found, and I don't trust my memory but it's all right, it's all right for a dream

Rubriklåt: For a dream med Tracy Chapman, en höstig låt som vi lyssnade på igår
 
Hallå från "lilla soffan", här sitter jag och ska snart gå och lägga mig. Det är inte mycket energi i den här memman idag kan jag ju säga. Men blåga ska jag orka, om igår när jag åkte till Lilla. Alltså åh hennes lägenhet är så fin! Så sjukt att hon bor där. Vi lyssnade på höstiga låtar och hon lagade broccolisoppa med vitlöksbröd till maj! Muuums! Vi tramsade, sjöng, kände känslor (jag har många emotional låtar i min höstlista tydligen) och drack varm choklad för det ska man fan på hösten. Jag har saknat egentid att bäba och babbla med min lillasyster! Det behööövde vi!
 
Idag har jag verkligen bara vilat och sovit. Det behövde jag verkligen. Har läst och hängt med mamma och sådär, och nu ska jag snart sova igen. Förhoppningsvis är jag mer av en person imorgon lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0