Fuck dig, försvinn ur mitt huvud tack

Rubriklåt: Fuck dig med Alva, en av mina favoritlåtar lately
 
Hej hallå! Det är lördag och Stella är så trött så det går nästan inte att förstå. En liten liten bebbe är hon. Jag är ganska pigg ändå och läser bok. Igår fixade vi sallad, vilket gick på typ en sekund för det gör det tydligen när man är två. Jag var redo att skära mer saker och Stella ba nä det har jag redan gjort! Meh, jag skulle ju lösa det! Men salladen var god och vi tittade på mer av Dahmer-serien. Den var så jävla creepy och bra! Med läskiga djur-inälvor och grejer :( Stella var otroligt obehagad. Jag åt upp mitt godis (som jag saknar) och och vi tittade på r slash och hade det bra. Jag älskar kvällar när Stella inte måste gå och lägga sig jättetidigt <3
 
Idag har vi sovit och ätit och så, och jag fick veta att jag inte fick jobbet på nöjesguiden. Bläää. Jag fattar att andra får nej från jobb hela tiden, men...jag är inte van! Så jag blev ledsen :( men jag mår ändå helt okej, tvätten är i torktumlaren och snart ska vi laga middag. Seriöst jag brukar tvätta max en gång i veckan men detta är min fjärde maskin sen vi kom hem, some intense backlog pågick tydligen. Aja, ses imorgon från inget-kul-händer-bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0