Here's to us, here's to love, all the times that we fucked up

Rubriklåt: Here's to us med Halestorm, en redig dänga som jag hörde idag (och kanske en ledtråd)
 
Hallå från kylan! Serri det är så kallt här varför ääär det så. Jag vill bli varm :( hatar det här jävla landet som går upp och ner så mycket. Men idag har varit en bra dag och jag har föreläst på socialhögskolan! Jag var en messy bitch som vanligt, men Eva-Malin höll koll på mig och skapade en improvicerad powerpoint med bilder på mig (och lite käppar och sånt) för min video funkade inte. Det gick bra och folk var smarta som vanligt, och sen fixade jag en del här hemma. Stella kom hem och vi lyssnade på ett mord och lagade pizza-kit (kizza). Hon visade mig hur man öppnade kitet och jag blev livrädd och skrek "aaaaa it's coming apaaart!" för den liksom gick åt två håll! Vi skrattade hysteriskt åt detta i flera minuter och det gick bättre med andra mat-delar. Och sen spelade vi in ett otroligt unhinged poddavsnitt (på ett bra sätt tror jag!) och drack te och sånt, och här sitter jag nu och fryser. Ska snart sova som en liden sten och imorgon är det faktiskt en stor dag! Varför? Det får ni se då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0