I joined a program where you meet refugees, to feel a bit better about myself honestly

Rubriklåt: Who really needs who med Jens Lekman, som jag lyssnade på ikväll och också för att jag och Stella pratade om att man mår bra av att hjälpa andra och att det är konstigt att man skammas så mycket för det.
 
Hallå från snart sovande memma, jag känner sömntåget köra närmare vilket fan är det bästa. Och idag har väl varit en chill liten dag. Jag sov lite för länge, men sen åt jag pudding och drällde runt hemma. Stella kom hem och var ledsen, för hon hade haft en massa sensory issues på jobbet, så vi lyssnade på ett mord och hon tog en nap. Jag älskar efter jobbet-mordlyssnande <3 och på kvällen spelade vi in en redig podd! Det blev en ordentlig podd med en massa olika ämnen, alltså jag kände mig verkligen som om jag gick igenom hela känslospektrat under inspelningen. Började också nästan gråta vilket ju var...stabilt. Jag vet inte hur podden kommer vara för lyssnare, kanske helt vanlig, ingen vet. Efter podden chillade vi och pratade om olika typer av boenden, att jag aldrig frågar någon vad de har i hyra (är detta nåt folk pratar om? Stella tycker det men för mig är det absurt att ba fråga) och annat sånt, och nu har hon somnat och jag ska också somna. Lääängtar. Så, det var allt för idag, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0