I transform into energy

Rubriklåt: Energy med austra, en av de höstigaste låtarna jag vet så jag har sjungit på den mycket lately
 
Hallå från en trött fredagsmemma! Jag har börjat samla ihop mig nu känns det som, men det är knappt. Men igår var bra och vi åt lax och tittade på en ny serie om jeffrey dahmer. Vi hade väl måttliga förväntningar, men det var riktigt bra! Ser fram emot nästa avsnitt ikväll. Sen poddade vi och det blev väl ett okej avsnitt, jag minns knappt vad vi pratade om...papperspåsar typ. Så det kan ni se fram emot I guess. Sen skulle jag sova, men det gick inte alls, så jag låg vaken och sen lyssnade jag på ny musik och läste bok. Det var mysligt och sen vaknade Stella och vi åt frukost och tittade på ett dr phil när nån trodde att han var batman. Han...var inte batman lol.
 
Sen sov jag som en bebis och idag har jag mest fixat lite hemma och läst, och det är allt som har hänt i mitt lilla lilla liv. Men Stella har köpt godis till oss så det kommer bli en bra kväll. Till exempel punchpraliner som smakar päron! Absurd idé men sjukt nog funkar det. Men liksom varför gör de nya sorters punchpraliner när det bara är jag och tanter som äter dem? Det undrar jag på riktigt. Så, nu vet ni allt som händer mig (inget), ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0