It doesn't really matter if you touch the stars, it doesn't really make a difference who you are

Rubriklåt: It doesn't really matter med unto others, en otrolig banger som jag fick i cirkelen idag (och alltså hade hört innan)
 
Hallå och hej! Hur mår ni blågisar? Jag mår bra skulle jag ändå säga, även om inte jättemycket har hänt. Men lite ändå, som att igår började mushmushmush (mästerkocken) vip! Det var absolut inte vip, för vi kände igen typ två personer, men det kan också vara vi som är dåliga. Så vi tittade på det och kramades och sånt, men så mycket mer hände nog inte igår. Idag däremot...hände inte så mycket heller, men vi fick vår nya dammsugare! Kanske lite tramsigt att vara hypig över det, men hon är så fin! Hon heter Elsa och är jättelätt att hantera så jag ska använda henne! Vad har mer hänt idag...jag har skrivit med Tilda om att vi vill hugga av oss fötterna för de är så taskiga, översättningsgrejer i hp och sånt jox. Jag och Stella har lyssnat på nya flashback och skrattat åt "jag är lite skeptisk till det här upplägget" (vilket inte är roligt alls men det tyckte vi) och förfasat oss över sexdockor och sånt de pratade om. Och nu researchar Stella och jag läser en riktigt jävla sjuk fosterbok. Är nästan sur på Onna för att hon inte har rekommenderat denna till mig, goddaaaamn! Så det är mitt lilla liv, men imorgon ska jag lämna huset. Om jag behöver ledsagning så jag kommer ut ur hemmet? Kaaanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0