Jag är inte så bögig att jag vill att killar ska vilja ligga med mig

Hallå från höstsolen på balkongen! Här sitter jag och dräller och lyssnar på homohits för jag gillar att lyssna på mig själv som en narsisist. Och igår var det bannemig date night och flashback forever-show! Vi kämpade oss genom tunnelbanebyten och irranden och sen var det fan show. Helt ärligt var showen inte det bästa som hänt, men den var mysig och slutade med en eminent hatsång för alla måste hata mer! Det har de rätt i! Vi skrattade åt deras "sommarprat" och rubriken som såklart Mia sa, för det är ju ändå lite bögigt att gilla killar. True facts.
 
Efter showen skulle vi ju ha date night, så vi gick till ett burgarplace och åt jättegoda burgare med ännu godare pommes. Vi var båda i chock över pommesen i synnerhet. Alkisar bräkte runt oss, as they should, och sen åt vi banana split vilket blev totalt kaos så jag hade kladd över hela händerna. "det här blir nog gångbart" sa jag när jag torkade av händerna, "inte rent...men gångbart." ändå valid. Vi tog oss hem under ivrigt gft-lekande och sen gjorde jag lite research och höll på innan vi sov. Och idag är det sol! Det är det enda jag bryr mig om här i världen! Och att min tjeja ska komma hem för jag saknar henne som en otrolig tönt. Jag ska nog slänga in en maskin tvätt snart men solen solar på mig så det är svårt att gå ifrån den. Men det var allt från mig, livet är bra, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0