Jag ser det jag ser och jag ser inget annat och det jag ser när jag tittar gör mig redigt förbannad

Rubriklåt: Alla vill till himlen med Timbuktu, för jag hörde den nyss och alltså lite val-vibes ändå?
 
Hallå från sensommarbalkongen! Det är höstigt egentligen, men idag är det soligt och bra så jag sitter här och läser. Och jag har haft det mysligt sen jag kom hem. Igår sov jag som en jävla sten hela dagen, för det behövde jag, och när Stella kom hem lagade vi paj. Stellas pajer är ju out of the ordinary, men nu lälpte jaaag! Jag är jättetöntig som blir hype av detta men det blir jag. Vi tittade på de nya avsnitten av alla mot alla och jag researchade gärnet, vilket kändes jättelänge sen.
 
Sen somnade jag sjukt nog när Stella gjorde det, så imorse vaknade jag med henne och sen somnade jag inte om! Sjukt i huvet! Så jag har varit vaken jättelänge! Jag har researchat mer, läst, tvättat och haft det bra. Och nu kom min stellabella hem! Så vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0