Jag vill inte klampa över alla stolta ord jag sa och vara nån jag aldrig skulle bli

Rubriklåt: Gå på vatten med Lars Winnerbäck, för vi lyssnade på den ikväll och det är en så unhinged dänga. Hela skivan är fan unhinged dängor och banjofest, så borde den hetat
 
Hej från otroligt trötta kvällsmemma! Jag vill sova som en jävla sten och det ska jag göra snart hoppas jag. Men vi har haft en bra dag idag! Vi åkte genom halva stan till Stellas läkartid, som jag skulle följa med till så jag också kände att hon hade en bra läkare den här gången. Och hon var jättebra! Hon är snäll och tar Stella på allvar ääääntligen. Det är det bästa! Vi åkte tillbaka till fridhemsplan och ville äta lunch på Jonas sushiställe, men det var stängt, så det blev mc donalds. Funkar väl det med. Vi åkte hem från vår lilla utflykt och vilade, för det måste man ju, och sen lagade vi köttfärssås och lyssnade på lasseboy. Vi märkte att vi gör väldigt olika sorters köttfärssås, men Stellabellas vann och var mycket god. Vi tittade på bar rescue (jättelänge sen!) och nu är jag slut i exakt hela huvet. Vilket är dåligt för jag måste vara pigg imorgon. Hoppas jag kan bli det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0