Och jag är fucking galen men mina intentioner är guld

Rubriklåt: Frustration med Beri, som jag lyssnade på precis men också för det känns lite så, systems be like that
 
Hej och hallå från tåget! Vi står i Alvesta nu och hänger. Vem bor ens i Alvesta undrar jag. Ingen känns det som. Men ja jag är på väg, på det här jävla fredagståget som alltid, och igår var en okej dag. Fast jag skulle inte ha sagt att jag skulle sova, för det lyckades jag inte med förrän Stella åkt till jobbet. Väl kämpat. Men jag sov lite och sen när Stella kom hem gick vi och röstade! Jag röstade nästan helt själv, sjukt i huvet ju! Fast till nästa val ska jag lära mig att öppna och stänga kuvert lol. Det var klurigt. Vi köpte röstgodis (det måste man) och kom hem, och på kvällen åt vi kit-pizza och spelade in podd. Två avsnitt på en vecka, men jag tycker det blev riktigt bra och kul! Så det kan ni ju se fram emot om två veckor lol. Sjukt att få ledigt från homohits i två veckor, hur ska vi överleva? Men ja sen packade jag och åt dumle och läste, och sen sov jag alldeles för lite innan jag fick ta mig upp och sätta mig på tåget. Jag har läst potter (hense the system chaos) och nu fosterbok, och snart är jag snart framme i Lund. Ses där, förhoppningsvis mindre splittrat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0