show them all you're not the ordinary type

Rubriklåt: Let's kill tonight med Panic! at the disco, från veckans cirkel-hopkok
 
Hallå hej, nattbloggning med sovande stella idag. Och sovande Sherlock också. Hon är en stor klump som vanligt. Jag ska sova nu tänkte jag, men ska först blåga, och inget särskilt spännande har jag att berätta nä. Men litegrann har hänt, typ detta:
-Igår spelade vi in ett av två poddavsnitt för veckan. Sjukt att vi måste det men bröllopen är i vägen för våra lives.
-Idag pratade jag med Robert om till exempel hur svårt det är att köpa kläder utan seende godkännande och hur det går för oss med matlagningen (dåligt lol).
-På kvällen pratade jag också med Henrik (vår första telefonkontakt what) om hens folkis, svenska häkten och att vi borde bli kompisar med dementa för vi kan clearly inte komma ihåg vad vi har sagt.
-Jag och Stella har tramsat mycket om valet, vad fan inflation är och annat som inte makar någon sense alls. Älskar att tramsa med min stellibelli.
-Men nu ska jag soooova! Som en bebbe! Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0