Utvärdering av wedding tour!

Nu ni! Nu har jag varit på fyra fucking bröllop och här ska det utvärderas. Eller ja, kanske inte riktigt, men jag tänkte köra en wedding tour awards! Som en liten gala för mig själv och ingen annan. Let's go! De nominerade i alla kategorier är alltså Olle, Jack, Saga och Sara.
 
Bästa vigsel: Saga vinner denna, tycker allt höll ihop väldigt bra och det var så fint! Men pluspoäng till Jack för fina löften.
Bästa vigselmusik: Sara såklart! Inte för att det var jag, utan alltså hallå en kör!
Bästa mingel: Olle, mingel-bingot var kul och vi hade väldigt trevligt.
Bästa förrätt: Saga och Olle hade ganska liknande, men jag tror Olle vinner där. Räkor funkar alltid.
Bästa huvudrätt: Sara, gillade verkligen köttet! Men det var taskigt mot min tjejbo :(
Bästa efterrätt: Saga, den chokladgrejennnnn! Haaa den!
Bästa tal-kvallité: Hög kvallité över lag, men Jack vinner, det var riktigt många bra tal.
Bästa enskilda tal: Svååårt! Jag tänker vara partisk och säga mammas och pappas tal, för det var bäst <3
Bästa bröllopslekar: olle hade många bra såna, 0 cringe faktiskt!
Bästa first dance: Sara hade ingen och jag såg inte Jacks, men jag tror nog Sagas vinner pga actual brudvals.
Bästa party-dans: Saga, satan vad jag dansade!
Övriga awards: Olle för god läsk (ja jag tjatar), Sara för popcornmaskin, Saga för pärlor på brudklänningen och Jack för margheritas till alla (som inte var så goda pga blä tequila men bästa initiativet).
Så, nu är jag klar med bröllop forever. Nä skoja men för ett tag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0