Augusti försöker ta ditt liv med imovane och stulen bil

Rubriklåt: Krossa mig med Havet, verkligen bara pga nu är vi i augusti
 
Haj haj! Precis som sist sitter vi och lyssnar på varsin podd och dräller i soffan med kvällsteet. Min regäla kvällshosta har gjort entre (till skillnad från min rätt chilla daghosta) och det är dags att blogga om min lelle dag. Vi (Stella) hade tänkt börja dagen i tid idag, vara lite vuxna och sådär, men vi vaknade ändå kvart i ett. Jävla vi. Men vi åt sallad och skrotade runt i några timmar, körde vår nya diskmaskin för första gången (hon är så tyst!) och sen gjorde vi oss i ordning, sminkade oss och allt möjligt, för sen åkte vi på date night! Det var så jävla länge sen! Vi skulle gå på ett fancy pizzaställe som Stella var på en gång, men de hade sommarstängt (bu) (okej det är väl bra för dem) så vi gick till ölstugan istället. Där åt jag schnitsel som var svingod och drack eminent vin, och Stella läste en stark redditstory om en kille som trodde att han var homofob för att han plötsligt blev så upprörd när hans roomie låg med killar...det visade sig att han var jättekär i sin roomie. Nu lät det som om Stella bara läste och jag åt, hon åt också obs. Och sen åt vi världens godaste chokladfondant! Den var fucking otrolig verkligen! Saknar den redan. Vi lyssnade såklart på en massa folk runt oss och hade det bra, och när vi kom hem fixade vi det sista i vår otroligt långa patreon-video som ska läggas upp imorgon. Eller inte otroligt lång men den är en halvtimme lång. Det kommer bli bra och kul för er! Och det här var allt, en myslig dag och framför allt kväll med min tjeja. Jag är så kär i henne hoppas ni inte glömt det. Det får ni inte göra nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0