Avada kedavra på dig själv du!

Hallå igen från sängen, nu med nya lakan! Shut up ni som byter lakan hela jävla tiden det är luxurious. Och vi har haft det bra nu på mammas sista dag här. Vi jobbade på varsitt håll och jaaag har fått tre anmälningar till min kurs! Wihooo! Så jag är unstoppable! Vi har också städat en massa idag, så det är rent överallt vilket ju också är lite lyxigt. På eftermiddagen var det dags för pottersnack och därifrån kommer rubriken, hämtad från mina anteckningar. "Jag hade nog tröttnat lite på att Voldemort använder den jävla förbannelsen hela tiden", förklarade jag det med. Han gör verkligen det, det är jävligt tjatigt. Men nu är vi klara med femman! Så nu ska jag ha en restful tid och inte flippa ur hela tiden, för sexan ger mycket mindre känslor. Det blir skönt. Hursomhelst, på kvällen åt jag och mamma lax (jag åt jättemycket lax) och tittade såklart på gilmore girls som man bör. Och det var allt från denna afton, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0