Blandar vodka med multivitamin, vill du ses får du ta dig ut hit

Rubriklåt: Farstaglitter med Daniela Rathana, som vi hörde idag och det låter så otroligt äckligt att blanda vodka med multivitamin...which I guess is the point
 
Hej från hemma! Jag är så trött att jag känner mig sjuk och min hosta har totalt flippat ur. Igen. Grattis till mig. Men ja, jag har tagit mig hem och efter blogget igår gick vi och drack milkshake från glasskulturen. Amamam! Vi drack dem på en bänk i solen och drällde, och efter en vända för att hämta packningen gick vi till tåget. Vi köpte hundratusen tågsnax: bagels, cream cheese, delikatobollar, riskakor, choklad och vindruvor. "man måste ha många alternativ!" sa Henrik. Vi åt upp det mesta idag vilket också var bra. Vi kämpade oss genom den trååååkiga tågresan (hatar fucking tåg kände jag då) och efter lite irrande på centralen kom vi hemmmm. Till Stella och kattorna!
 
Idag har verkligen ingenting hänt. Vi har sovit, vilat, solat (jag) och sen tittat på åskan (Stella och Henrik). Vi har tramsat, pratat om superdjupa saker och allt däremellan, och mest har vi suttit / legat tysta i olika delar av lägenheten. Rimligt va. och nu ska jag sooooova så jag inte dör för alltså det känns typ så llol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0