Det var en bra och sexig gärning

Hej hallå från natten! Oj jävlar klockan är två. Aja så kan det va. Jag sitter i soffan och dricker lite kvällste, vilket är ovanligt för Stellibelli sover och då brukar jag väldigt sällan dricka te. Jag lyssnar faktiskt inte på kafferepet, utan på fördomspodden, för jag fick feeling denna afton. Men idag har varit en dag och Stella var på intervju på ett coolt ställe. Det var en jättelång intervju så jag hoppas hon får det! Det hoppas jag ju med alla intervjuer hon är på men ändån. Men jag drällde tills hon kom hem och då kramades vi massor för hon var helt slutkörd och behövde mycket gos. Det mysigaste ever är ju när hon ligger i sängen, jag sitter här och hon ropar att hon vill att jag ska komma och kramas <3 det är sånt ni missar, singlar! Skoja sådär har inte andra förhållandemänniskor heller för de är inte med Stellibelli. Sucks to be you. Vi åt äggmackor till middag (jag älskar äggmackor!) och tittade på första dejten teens, som tydligen finns. Vi blev väldigt invested och rubriken sades absolut av en tjeja, vilket ju är otroligt för vad fan är en sexig gärning. Jag kommer inte ihåg vad gärningen var lol. Men vi hade det bra och sen mot midnattskvisten gjorde vi chokladbollar för det var en feeling-kväll. Amamam ska äta en exakt nu. Den var goood men smeten blev kläggig vilket är lite oklart. Så det var den här händelselösa dagen, jag skulle väl kunna berätta om mina tankar men de är inte så spännande. De är mest såhär: Jag vill ha lite dekadens fan. Det vore nice med en slirig kväll nånstans känner jag. Aja det händer väl nån gång om några veckor eller månader eller nåt. Dekadens ska man kanske inte vilja ha heller lol. Slut på tankar och slut på inlägg godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0