Du är en oskarp bild man vill rama in, för några år sen hade båda fått panik

Rubriklåt: Lagom vanlig och lame med Felicia Takman, en liten bop om att ha det chill med sin tjeja...eller ja det är väl en kille för henne men ni fattar
 
Haj nu lät jag det gå två dagar så att nåt skulle ha hänt! Det...har det inte men ändå. Jag sitter och äter pringles och lyssnar på, vad tror ni? kafferepet såklart! Stella klipper vår sinnessjuka patreon-film för glatta livet och har väl kanske kommit fem procent genom den, om ens det haha. Den lär bli jobbig att hantera ja. Men vi har det bra och idag firar vi två år som tjejbos! Och jag firar fem år som lesbisk! Fem fucking år can yall even comprehend that? fattar ni hur gammal jag har blivit? fuck jag blir trettio nästa år hur ska det gå :( jag är inte reeedo! Jag är ju en liten mini-bebis fattar ni väl! Men ja vafan har hänt...vi har sovit (fast jag har inte somnat förrän 03 varje natt), gosat och Stella har varit ledsen och trött så jag har kramat henne mycket. Men nu mår hon ganska bra tror jag! Vi hade tänkt gå på dejt ikväll men det gick inte pga sagda ledsenhet så vi gör det imorgon istället. Så mest har vi lyssnat på kafferepet för det är vår rätt, fast jag fick actual kväljningar av en historia så det var ju starkt. Det är sjukt att jag inte har fått det innan egentligen. Vad mer...det var sol idag, det var fan magiskt för sol är en rarity nowadays, och så har jag pratat med Lilla och mina föräldrar och sånt. Så det är en bra liten helg förutom ledsenheten, men lämnat huset har jag fortfarande inte gjort sen i måndags. Är detta verkligen ett värdigt liv? Jag vete fan egentligen men det är i alla fall det liv jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0