Everyone trips everyone falls, so don't be so hard on yourself no

Rubriklåt: Don't be so hard on yourself med Jess Glynne, en banger jag hade glömt tills den kom upp nu
 
Och så blev det natt igen och en dag har gått. Har jag lämnat huset? Nä. Det är i och för sig tur för hissen är sönder. Det var den igår också så det var ett trist slut på vår datenight att gå upp för fyra trappor. Det glömde jag berätta igår, och också att vi spenderade typ hela dejten med att prata om syskonkärlek...alltså incestboken. Vi hjälptes åt att komma ihåg handlingen och alla svinkonstiga aspekter...kommer ni ihåg att brorsan gör mammans 40+-kompis gravid? He does!
 
Anyway, idag började med boendestöd och jag fick tömma nya diskmaskinen för första gången. Stella har förkunnat att hon älskar henne djupt. Sen var Stella iväg och jag vilade (men sov inget what), och när jag satt ute i slolen (!) kom Stella hem med en helt smält max-shake till mig. True romantic är hon. Så jag slolade, fixade och donade och på kvällen åt vi pannkaksmiddag för det var vi värda. Amamam! Vi bingeade kafferepet som jag gör konstant nu, men nu tycker Stella att jag ska vänta med nästa tills hon också kan lyssna. Hallå du stör min binge Stella! Stå aldrig mellan en mem och hens podd! hjälp nu skrev jag hen om mig själv får man göra så aaaaaaaa rikspanik. Eh ja det var väl typ allt, fast jag lyssnade på irländsk folk på skånska som Robert bjudit på i cirkelen. Det var fucking dängor! Var beredd på lite cringe men det var lit! Så, på denna glada ton avslutar jag inlägget, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0