Had a pretty boy over but he couldn't stay, on his way out I made him sign an nda

Rubriklåt: Nda med Billie Eilish, för jävla Stella såg Billie nyss och den här vet jag att hon spelade lol
 
Haj haj från min sista kväll som gräsänka! Imorgon kommer min käresta hem och jag längtar ihjäl mig som en jävla bög. Och ja det här har mest varit en liten dag, mamma fixade lite mer jox och sen åkte hon hemåt. Jag har vilat (men inte sovit, det var lite sjukt faktiskt), lyssnat på en miljard avsnitt kafferepet, gjort reklam för mina kurser trots 0,00 självförtroende och researchat podd. Det är synd att jag är sämst på att googla när jag har en podd där jag måste googla hela tiden. Men det går nog bra det med, hoppas jag. Och nu har Stellabella sett Billie Eilish och girl in red som en jävla flexare! jag ska slå henne när hon kommer hem imorgon. Skoja jag ska klänga på henne exakt hela kvällen och klappa på hennes kind och muka mage. Jag saknar hennes mage kände jag nu :( det här behövde ni höra! Och det var allt från gräsänkma denna afton, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0