I can't feel a thing, I keep looking at my mood ring

Rubriklåt: Mood ring med Lorde, för Henrik köpte en mood ring på skansen idag och då sjöng jag den låten otroligt vackert
 
Haj haj från natt-maj! Det här är ett blogg om absolut ingenting, men jag kan berätta att jag mår bättre idag. Har bara en vanlig förkylning, ingen feber eller sånt bögigt. Så jag har verkligen bara vilat och snörvlat idag rimligt nog. Henrik har varit på skansen-äventyr med sin tjeja och haft det bra, men jag och Stella har varit zombies. Typ lyssnat på kafferepet och kramats och drällt, och fixat lite med min lilla hemsida woop. Och på kvällen kom Henrik hem och vi tittade på så mycket bättre och fick starka känslor som vanligt, och nu är det sovdags. Stark dag eller hur nä just det. Men det kanske har planerats in en konsert och det är hyyype! Jag vill alltid alltid alltid gå på konserter med mina vänner det är verkligen allt jag vill! Och Stella fick en jobbintervju, så bra dag ändå tycker jag. Nu ska jag sova, men jag är hungrig kom jag på. Ajaaaa skit samma jag orkar inte fixa nåt nu ändån. Godnatt gänget, imorgon ska jag äntligen berätta saker som är spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0