I don't care about your boyfriends and their messages, so please stop reading them out loud

Rubriklåt: Boring ones med big fox, for no reason really men rubrikraden är motsatsen till mig, snälla läs folks sms på tunnelbanan forever
 
Hej från mig, all alone! Jag är seriöst aldrig själv här men nu är jag det. Ska liksom somna själv, får man det? det går ju inte! För nu har nämligen min käresta åkt till pariiis med sin mor och ska ha kul fast hon lär dö värmedöden. men ändååå! Så jag tog mig upp i ottan för att kramas med henne och äta frukost och så, och sen sov jag igen heeeela dagen. men jag och Henrik vaknade till slut och hade det så mysligt, med massa så mycket bättre och snacks för Henrik var kingen och gick till ica. Vi tramsade och sörgde att vi inte skulle få hänga mer buuu, och sen åkte hen mot tåget och jag var ensam hemma. Med katterna, fast de har verkligen skitit i mig hela kvällen vilket är lite oklart. Vafan har jag gjort er, kattjävlar? kanske att jag kallar er kattjävlar. Aja, nu ikväll har jag läst hp (blev inte supertriggad av dödsscenen, big win), lyssnat på kafferepet och pratat med lilla och annoushka som var fulla och tramsiga. Det var mysligt även om lilla var fullkomligt obegriplig. Till framtiden kan hon komma ihåg att om man pratar om att jobba kan man absolut mena faktiskt lönearbete, även om hon inte tror det för att hon råkade tänka på något helt annat (hushållssysslor i detta fall). Knasbolla. Men ja dags att somna kanske, så jag vaknar i tid imorgon (åtminstone litegrann).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0