It's hard, hard to change a mind

Rubriklåt: Let him go med Maria Mena, en fin låt jag hört idag varför förklarar jag ens
 
Haj haj från sängen! Jag ämnar sova snarast, men vi har haft en myslig liten dag idag. Mamma gick upp i ottan och jobbade, men jag sov som en sten till elva ungefär. Jag släpade mig upp och åt fläskpannkaka-lunch (lika god idag) och sen gick vi till husby gård eller "den förbaskade gården" som mamma kallade den. Vi fikade och drack te / kaffe ur fina koppar och skvallrade, och kollade såklart på allt fint de har där. Som min kattskål! Den står kvar! Jag måste haaaa den :( I need it!
 
Vi kom hem och jobbade (jag också faktiskt), och på kvällen åt vi lasagne och tittade på gilmore girls en massa. Jag sa "tänk om vi tröttnar på gilmore girls?" och mamma sa direkt "då kan man lika gärna dö." älskar när någon som inte är så dramatisk är det. Så ja vi har haft det bra, men nu är det definitivt sovdags. Godnatt gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0