Jag är ganska lycklig någon gång i veckan men sen så är jag alldeles för ledsen där emellan

Rubriklåt: nåt i vattnet med hov1, för jag frågade Tilda vad jag skulle ha för rubriklåt och hon sa denna...och typ hundra till men jag lyssnade på denna och den var ju bra hallå
 
Haj haj från sängen, jag håller på att dö av trötthet så jag ska sova snarast. Men det har hänt grejor sedan sist, jag har till exempel fått besök av skogiiiis! Hon kom hit med jättemärkligt fika och vi pladdrade om hennes äventyr, konstiga bröllop, sex och annat vi kacklar om, och mitt i sagda kacklande dök min mor upp. För hon är här nu i några dagar! Skogis var tyvärr bara här en kort stund, vilket är taskigt mot mig tycker jag, men det var så fint att se min lilla irländska igeeeen. Och sen har jag och mamma vilat ("jag tänkte att jag borde gå ut och umgås med dig..." "neeej låt mig va!") och ätit fläskpannkaka och tittat på gilmore girls. Så ska man fan ha det! Men nu gäspar jag och hostar om vartannat, och ska sova som en jävla sten. Mamma ska jobba i mitt kök men det lär bli svårt för köket är även Jossans rum och Jossan har varit en klisterlapp på mamma idag. Väldigt oklart beteende från henne men mamma gillar det. Och det var allt för inatt, godnatt blogg-gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0