Jag ska sänka mina krav, vara glad när jag är glad

Rubriklåt: Lilla liv med Terra
 
Nä vafan jag måste ju sova egentligen! Det här går ju inte! Men jag vill blåga och lyssna på kafferepet istället det är mycket roligare. Så det gör jag! Och idag har det hänt grejer ska ni veta! Men först var alla fucking spillror och vi poddade, det blev nog en okej podd tror jag trots min sjuka. Vi vilade och kämpade på, men sen drog jag och Henrik iväg på äventyyyyr! Vi Vi åkte på röda linjen vilket jag aaaaldrig gör, och mötte upp hens syster Matilda (som jag äntligen fick träffaaaaaa) och hennes kompis Vera i midsommarkransen för att äta middag. Vi åt på ett mysigt ställe med en jättesnäll servitör och jag åt köttbullar med potatismos amamam. Vi pratade om att det tydligen är sensoriskt dåligt att borsta tänderna (can't relate) och att Matilda inte gillar pommes ("men jag hatar ju inte pommes" "nej jag vet, det är värre att du inte har en stark åsikt!") och annat jox. Myslig tid!
 
Vi sa hejdå till Vera och styrde stegen mot vinterviken och konsert! Vi skulle på en liten festivlal och ha det ba! Först spelade ett gulligt band som hette boys and ivy, som väl inte var jättebra tyckte jag men de hade mysiga vibes. Men vi var mest superredo för att se terra! Vi stod längre fram än jag någonsin brukar göra och hoppade omkring så gott vi kunde. Vi skriksjöng med i tack och förlåt (vår lååååt) och underbara saker och rubriklåten och sånt, och vi hade så jävla jävla roligt. Förutom en störig dude som brölade exakt hela tiden. jag ville mörda hans fula fejs. Men Terra var kingar och jag älskar konserter! Och sen tog vi oss hem, fast Matilda hoppade mest runt på bänkar och knasade sig. Ska sluta umgås med folk med adhd. Nä skoja ska aldrig det. Och nu ligger jag här och ska sova som en bebis, fast Stella ska upp om några timmar och åka till paris så då kommer jag vakna igen...men ändån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0