loving and leaving go together, lies and believing go together

Rubriklåt: What might have been med Regina Spector, en jävligt märklig låt men det finns nåt fint där
 
Jaha nähä det finns väl inget direkt att blogga om. En rimlig person hade tagit bloggpaus för det händer ju inte ett skit. Jag tror inte att jag har pratat med någon annan än Stella sen sist jag blågade. Det har däremot hon, för hon har varit på jobbintervju! Kingen! Det gick jättebra sa hon, så nu har hon gjort tre intervjuer på en vecka och alla kändes bra. Fan vad spännande detta är! Hon måste fan få ett av de här jobben annars kommer jag tappa det fullständigt. För de måste faktiskt anställa min tjeja hon är ju objektivt bäst det måste de ju se! Men ja det är allt som har hänt, jag har mest sovit och försökt lära mig lite i köket och hankat mig fram. Det är inte så "hankat mig fram" används va...men ni fattar ju. Nu är jag jättehungrig och mår obra, är ledsen och hängig mest. Orkar liksom inte mer. Klart jag orkar mer, det gör jag väl alltid, men ändå. Bleh. Tur att det händer nåt imorgon annars hade jag kanske blivit galen. Nu är jag bara halvgalen. Det funkar väl det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0