Man behöver inte klara av allt, man får finnas ändå

Rubriklåt: Min syster sa med Lovad, för...det är sant?
 
Haj haj jag har inte lämnat huset sen sist jag blågade. Inget händer här. Men jag bloggar för annars kanske jag dör, så detta har pågått:
-Stella har varit en sån ikon! Hon har lagat ordentlig mat både igår och idag och dessutom bakat en sviiingod tårta!
-EB var framme ordentligt igårkväll för första gången på länge. Hon hann: Diska (hon gillar typ att diska tydligen?), bli supermegatriggad (vilket var nödvändigt och väntat) och ranta för Stella om varför vår våg har gått sönder och att hon har scale skills.
-Jag försökte bryta mig in i min nya burk med venla men de har blivit barnsäkra och därmed även memma-säkra. Jag försökte i alla fall en bra stund innan Stella fick hjälpa.
-Idag har jag och Robert pottersnackat. Det lät ungefär såhär:
Robert: Min nästa anteckning är "Harry, chilla."
Jag: Neeej!
R: Jag förstår att det är jobbigt, men han borde lugna ner sig ett par pinnhål.
J: Jaha men då tycker jag du ska se någon du älskar bli torterad och sen tycker jag att du ska lugna ner dig ett pinnhål!
...Jag kände med Harry om man säger så. Snart är ootp klart what a fucking restful life!
-Imorse vaknade jag 04:45 av mens och var vaken tills Stella gick upp. Ändå lite coolt att kroppen väcker mig när jag får mens, liksom det hade inte hänt något? Det var inte ens fläckar på lakanet som jag kände av, bara...nåt som inte stämde och som visade sig vara blod. tmi om emmas mens behöver ni då och då i bloggfan.
-Mer än så kan jag inte komma på faktiskt. Så nu ska jag fortsätta diskutera katarina bredov med tilda och sen sova. godnatt ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0