Sajid, din jävel, du har börjat cykla!

Haj haj nu är Stella hemma! Hon ligger bredvid mig och snarkar as she should, och Sherlock tar upp hela min sänghalva. Hon har seriöst skitit i mig hela tiden Stella varit borta och nu ligger hon här och breder ut sig. Vad fan menar du med detta sherlockjävel? Jag menar, om hon la sig här när jag sov själv hade jag ju kunnat lägga mig på Stellas sida men nu får jag inte plats! Sur blir jag. Och ja, nä, inte mycket har hänt idag. Jag sov läääänge och drömde att jag skulle ha en teaterpjäs med några andra och ha en poly-triad i den, men det fick vi inte för det var inappropriate tyckte...någon. Rude tycker jag personligen. Men jag vaknade från teaterdrömen och åt spagetti, solade och lyssnade på kafferepet hela dagen för det är tydligen det enda jag gör. Men till slut, efter två timmars försening, kom min tjejbo hemmmm! Hon gav mig dessutom en presang: Ett ljus som ser ut som en tjock tjej! Hon har hängpattar och en stor fin mage! Hon ska aldrig bli tänd det ska ni ha klart för er. Vi beställde såklart maxmat och därifrån kommer rubriken, för så ropade Stella när hon såg att budet började röra sig. Det var väldigt obehagligt sagt men också väldigt roligt ansåg vi. Han cyklade inte ens utan åkte moped fick vi lära oss sen, men ändå. Sen låg vi i sängen och lyssnade på ett mord och tramsade, och nu sover Stella som sagt och jag har drällt lite mer. Men nu ska jag försöka sova, om Sherlock behagar ge mig lite plats...det ser mörkt ut. Hon lär gå när Stella vaknar för sin jobbintervju om ungefär sju timmar, så...det är ju nåt. Aja, godnatt gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0