So I am debilitated, I can't remember where the sentenceStarted when I'm trying to finish it

Rubriklåt: Diagnosis med Alanis Morissette, som vi hörde igår mest
 
Haj från sängen! Här ligger jag och mellan-aktiviteter-vilar, lite nostalgiskt ändå. Det är verkligen en särskild typ av vila. Och aktiviteten jag ägnat mig åt är sleepover med Leo! Hon kom hit och vi babblade på om allt möjligt, men särskilt musik. Och hon kan så mycket väldigt random musik! Hon älskar Maria Mena, kunde let's start a band med Amy Macdonald (whatttttt) och så mycket annat! Men hon visste inte vem Annika Norlin var, inte i något av hennes projekt, så...det finns mer att göra. Hursomhelst, Stella fixade lax med pommes och hemmagjord tsatsiki så vi var over the moon. Vi hjälptes dessutom åt att sleva i oss den överblivna tsatsikin, vilket var väldigt rimligt av oss.
 
Vi pratade om en massa om deep shit och framför allt systemgrejer, som man ser i inlägget nedan. Hon var så jävla fin om allt <3 och vi pratade om multiverce och sånt som jag absolut inte förstår, och sen färgade Stella om mitt hår. Så nu är jag ny-lila! Vi drack te och pladdrade och hade det bra, och sen sov vi alla som stockar. Vi vaknade vid elva idag och Leo frågade "vill ni sova mer? She rules. Men det gjorde vi inte, utan åt frukost och babblade och lyssnade på mord. Och nu har hon åkt och jag vilar, för ikväll blire pride!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0