Touch my mouth and hold my tongue, I'll never be your chosen one

rubriklåt: Broken crown med mumford and sons, som jag lyssnade på precis och satan vilken bra låt, i d-moll dessutom
 
Hej hallå! Här sitter jag i soffan som så många kvällar förr och snart ska vi sova, eller ja jag ska försöka...för jag somnade inte förrän 04 inatt heller. Det är en sån tid nu tydligen. "Men gå upp tidigt så kommer kroppen bli trött" käften! Jag vet men jag vill inte! Att vara uppe är dåligt! Men aja, det har varit en dag idag och först var den mest att vi drällde och hade det bra, men på kvällen tog vi oss iväg för att fira två år som tjejbos! Vi hade hört, från Nisse i kafferepet närmare bestämt, om ett ställe som hade goda milkshakes och var tvungna att kolla upp detta. Tyvärr blandade vi ihop hornstull och hornsberg, så vi åkte en ordentlig omväg och blev således utmattade, men sen kom vi fram! Vi åt burgare som tyvärr inte var särskilt bra tyckte jag, men sen var det shake-dags. Jag drack en banan- och nutellashake, och alltså den var så goood! Vill genast tillbaka och dricka en till, nä inte nu men imorgon kanske. Synd att det är så jävla långt. Vi pratade lite om vår framtid och sånt trams och hade det så jävla mysligt. Sen kom vi hem och har lyssnat igenom podden som kommer på onsdag, och nu är det kafferepet och snart sömn. Stellibelli ska upp för intervju tidigt imorgon så här kan vi ju inte sitta hela natten! Eller ja, jag kan, men ändån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0