Vi kunde fiskat upp middagen från sjön, som du ser är det sjöutsikt

Rubriklåt: Säljaren berättar med Annika Norlin, en vansinnigt sorglig och fin låt som jag lyssnade på på tåget
 
Haj från Lund! Jag ligger i stora soffan och ska sova snart, men först skriva lite blaj här va. Jag vaknade kvart över sju vilket är fucking olagligt, men tog mig in till centralen och var i god tid for once. Men tyvärr var möget jättesent :( och ledisen var tvungen att gå dessutom. Men som tur var kom en tjej fram till mig och sa att jag hade jättefint hår <3 hur sjukt? Så vi stod och pratade i tjugo minuter om en massa jox, typ konstiga seende och sånt, och sen åkte jag tåg. Då lyssnade jag väl på musik och sånt antar jag, och åt en jättedeppig macka. Det här ville ni veta.
 
När jag kom fram åkte jag nästan direkt och klippte mig, så nu har jag fint och rimligt hår säkert inte vet jag jag tyckte mest det var jobbigt tbh. Sen kom Sara och vi åt middag hela familjen, och Sara var väldigt rimlig.
S: Vad tycker du om att Justin Bieber har varit tillsammans med två personer som har lupus?
Jag: Va, har Hayeley det? jag vet ju att Selena har det.
(ja jag vet att det är sjukt att jag direkt vet vilka hon pratade om)
S: Nej...det var nog Bella Hadid jag tänkte på.
J: De har inte varit tillsammans.
S: Nä...men jag vet inte om det var hon heller för hon verkar inte ha lupus.
J: Okej...
S: Nä hon har lyme disease.
...då har vi lärt oss det. Vi åt middag som sagt och pratade om barbie och wicked och Saras gamla handbollslag och sånt, och sen tittade vi på lite quiz och hade det bra. Det är en bra liten familj, detta. Och jag ska väl sova snart like an adult men blä jag vill hem till min tjeja. obs gillar att vara här, men vill också...vara hemma! Synd att man inte kan flytta sitt hem lol. Men ja, godnatt gänget, ses imorgon när jag har träffat mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0