You break me then I break my rules, last time was the last time too

Rubriklåt: Chemical med post malone, för satan i gatan vad hans nya platta är bra! Jag var hoppfull när den här låten kom ut tidigt i våras men väntade mig inte att halva skivan skulle åka in i memma 2023-listan ändå
 
Haj från julis sista minuter! Lär väl hinna bli augusti innan jag publicerar vem vet. Vi sitter här och lyssnar på varsin podd och är trötata, och jag hostar min sedvanliga skorrande kvällshosta. Tycker så synd om stella som måste leva med det ljudet för jag vet ju att hon haaatar det. Aja...idag fick vi vår nya diskmaskin! Betty heter hon och hon är så fin! Hon har inte kört sin första disk än, men det kommer hända imorgon. Fint ska det bli. Vi vaknade också tidigt för att jag skulle ringa vårdis 08:00. Det fick jag nämligen veta när jag ringde förra veckan, att jag måste ringa 08 på måndagen för de ger ut tider veckovis på somrarna. Men nu fick jag en tid...om en månad? Så tydligen funkar det inte alls så? Min vårdcentral är fucking weird men aja det blir väl säkert kul. Hon i telefonen hävdade i alla fall att det gick att fixa venla vilket jag hoppas för annars är jag fucked. Har tabletter typ veckan ut. Aja, det blir säkert bra woop woop. Varför är det ens eget ansvar att förnya recept? Sluta anta att vi kan ta ansvar förihelvete! Och vad har mer hänt idag...jo Stella har haft en intervju! I sin fina sammetsklänning, med en skåning! Så ska det fan va! Hoppas hon får jåbet. Hon behöver ett jåb goddammit! Och det var allt från denna lilla måndag. Vi har städat lite, det är väl det enda andra som hänt. Så, inte så spännande, men godnatt och välkomna till augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0