För din röst är så ärlig och vacker, den ger mitt glömda hjärta hopp

Rubriklåt: Magiskt med steget, som vi hörde idag bara
 
Haj haj hallå! Här ligger jag ännu en natt och ska väl sova men jag drabbades plötsligt av blindångest så idk man. Det suger att vara blind och det suger att bo här och ja nähä. Men ja idag var en liden dag och den började jag med att sova helt sinnessjukt länge. Stella hann åka till nacka, gå på intervju, äta sushi i solna och åka hem och jag sov som en bebbe. Kämpa på. Men jag och Henrik släpade oss upp och åt ägg och hade det bra, och det var en myslig tid helt enkelt. På kvällen lagade Stella jordärtskockssoppa (som såklart blev eminent som vanligt) och sen inföll dagens höjdpunkt: vi såg en riktigt cool dokumentär om gamla flator och reagerade till våra patreons. Det var jättefint och innehöll den absolut sjukaste twisten of alltime! Vi tappade det som fan alla tre! Det var så fint! Så vi samtliga dog, och sen hade jag och Henrik en eminent stund med snedtänkt, riskakor och äppelcider. Jag blev orimligt hype och åt tre riskakor rimligt va. Och nu ska jag försöka sova, för tanken är att jagska ta mig ut imorgon. Jättelångt. Och jag är jättetaggad på att gå ut, men liksom att mitt enda val är att stanna inne eller åka jättelångt är så sjukt. Tänk att kunna...gå till ica. Själv. Vore så sjukt. Men skit i det, godnatt för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0