Fuck Romeo, I'll take Juliet

Rubriklåt: Lady killer med Maddie Sham, en riktig banger men framförallt drömde jag om den idag...fast då lät den helt annorlunda
 
Haj från juldagsnatten! Det är verkligen jättesent insåg vi nyss. Jag ska berätta om resten av min jul, och faaaan jag har glömt lyssna på harry potter! Det måste jag ju göra! Hur fan ska jag hinna det imorgon :( det löser sig nog. Hursomhelst, igår skulle vi gå ut och äta för det var julafton men vi orkade inte blä. Så vi köpte maxmat och var allmänt hängiga. Det har vi varit idag också, för vi sov till tre lol. Men nu ikväll åt vi åtminstone mandelmusslor och det är det bästa med julen. Och jag hostar mindre nu faktiskt! Jättemycket mindre! Jag kunde sova med bara två kuddar inatt istället för fyra! Men ja, nä, livet är tråkigt. Nu när jag skriver årets långa lista inser jag verkligen hur jävla trist det här året har varit. Jag har knappt gjort något och det märks verkligen. Men jag vet inte hur jag ska vända på det, för liksom vad ska jag göra som jag inte gör? Jag har ingen aning! Fira jul kanske men annars vet jag inte. Och läsa harry potter när jag ska för i helvete! är sur på mig själv nu, jag har ju liksom inte gjort ett skit på hela dagen så jag kunde ha läst men neeej. Aja det löser sig och nu ska vi sova. Godnatt från detta okul bloggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0