I should have known you weren't at home, you're not a victim not alone

Rubriklåt: I followed you home med Eliot Sumner, från veckans cirkelskiva och en true banger
 
Hallå från lilla soffan i Lund! Jag sköt upp detta blogg länge och väl, men nu blågar jag och det ska jag göra om igår. Först trodde jag att jag inte ens hade bloggat om i förrgår, men det hade jag ju lol. Vi vaknade saaaakta och Stella mådde jättedåligt, så vi kämpade på. Vi packade och jag försökte utbilda Leo om vårt hem och hur allt funkar så hon kan ha det bra. Hon ska ju bo hos oss och kattvakta hela tiden vi är borta. Drömigt tyckte hon, för hon kan bada och sova i en ordentlig säng. Det behöver hon.
 
Vi tog oss till centralen, där vi såg en av våra favorit-internetgalningar in real life (vi var otroligt starstruck) och sen åkte vi tåg jättelänge. Om vi blev sena: Japp. Jag lyssnade på en tramsig podd och drällde, och hostade ganska lite ändå faktiskt. Coolt av mig! Vi kom fram hit ganska sent på kvällen (det var ändå planen alltså, vi blev bara ish trekvart sena) och väl här har vi sovit, pluggat / researchat och hängt med the parents. Och idag är min sista antibiotika-dag fuck yeah! Inte för att det är så jobbigt men ändå skönt. Och ja, nä, det var typ allt jag hade att säga idag. Nu ska jag fortsätta mjölka stenen som är den här researchen. Seriöst, artisten i fråga har inga sociala medier och det finns typ två intervjuer med hen på hela internet. Sååå jag jobbar påre. Dessutom glömde jag inspelaren hemma, sååå vi ska testa en mick som pappa har för att spela in podd på söndag. Vi får väl se. Ses imorgon när vi har firat jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0