It's time to go back to where I learned what respect is

Rubriklåt: There's nothing wrong with Texas med sunny sweeney, en fin countrylåt bara
 
Tror ni jag sov efter förra inlägget? Nope. Sov exakt 0. Så jag var vaken, oroade mig, tittade på youtube och försökte sova. Men till slut vaknade mina föräldrar och vi åt frukost vilket jag var en miljon procent taggad på. Hade seriöst suttit och tänkt på äggen i en timme minst. Jag sov lite efter frukost, men med crazy drömmar. Hade lätt kunnat sova en hel natt där, men jag fick skärpa mig.
 
Jag skulle lämligen på livets första massage! Äntligen hände det! Bästa julklappen <3 massören var lite blind-obekväm, men riktigt duktig på sitt jobb. Jag blev extremt fascinerad av hantverket och ställde många frågor, när jag inte fick superont that is. Hon tryckte med en actual träpinne, vilket så att säga gjorde ont. Men det gick bra och var en kul upplevelse, som jag gärna hade fortsatt med om det inte var svindyrt så att säga. Och på tal om nya saker, sen köpte jag en dator. Japp, rip alla pengar som finns. Den är fortfarande i sin lilla låda, men det ska bli kul att lära känna den. På kvällen har jag sett en lååång video som mark hade gjort om bro-country, och det var fucking magiskt! jag älskar country och mark! Och nu...nej, jag ska inte säga att jag ska sova. Nu ska jag ligga här och ha ont i min rygg och ha det bra. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0