Kaaan det vara Eric Clapten?

Haj från lilla soffan! Jag är så trött att jag knappt kan tänka en tanke av väldigt oklar anledning, men ska ändå försöka blogga om mitt lilla liv. Och igår efter blogget fikade vi, tror jag, och sen gick jag och Stella för att köpa en akut-nyårsklänning för hon hade glömt ta med en. Så vi gick till kappahl och hittade...en sammetsklänning! För 200 kronor! Om jag också provade den: Japp, men tyvärr funkade inte modellen riktigt för mig. Så får klappa på min tjeja när hon har den. Vi kom hem och researchade / pluggade lite, men sen kom Sara och Benjamin för julfirande. Jag och Sara gjorde ett nyårsquiz till mamma och pappa (de hade bett oss alltså) och sen åt vi tacos amamam. Benjamin hade druckit sex öl innan han kom med sina homies, så det var starkt, men vi hade det bra och pratade och sånt man gör. Vi delade sen ut julklappar och jag fick: ett tangentbord (!), mina bästa leggings (som dock inte har kommit än), en anteckningsbok med punkt-alfabetet på (inte för att använda obs det var bara coolt), espresso house-chai och...en grej till men jag kommer inte på den exakt precis nu lol. Det blev mandelmusslor (saknar dem redan) och sen spelade vi hitster! det är så jääävla kul! Särskilt när benjamin är dj och vrålar åt / hypar / mobbar lagen. Pappa sa flera gånger att rätt svar absolut inte kunde vara rätt, jag och Stella var i lag och fick både Florence och Bruce och sen vann vi med jolene sååå allt var utmärkt. Och jag fick päronsoda! Jag var så jävla jävelhype på päronsoda! Rubriken gissades det med otaliga gånger, men det var aldrig han. Och nej töntar jag vet att hans efternamn inte stavas så, men jag orkar faktiskt inte googla. Och vet ni vad, jag ämnar fuska och berätta om dagens förehavanden imorgon. Ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0