Snart har helgen vecka 48 tagit slut

Rubriklåt: Helgen v. 48 med bob hund
 
Haj haj från nästan helt friska maj! Jag sitter i soffan och väntar på Henrik, och lyssnar inte ens på nåt insåg jag nu. Så kan man ju fan inte ha det. Så, åtgärdat medelst youtube. Anyway, imorse kom Henrik! Hen kom hit vid 07 och såklart hade jag inte somnat än, så jag kämpade på lol. Men vi skulle sova "lite", eller ja till 14 blev det. Men då blev jag fan frisk på köpet! Typ åtminstone. Jag duschade av mig febersvetten till slut och vi åt ägg och pratade, och sen åkte jag och Henrik iväg på äventyr. Vi skulle se bob hund! Lite otippat kanske, men hen skulle ha gått med sin bror och han kunde inte så jag följde med istället. Och alltså de var så bra what the fuck! Mellansnacket var fucking magiskt. Inför sista låten sa han "sen får ni gå hem och vika lakan eller vad man nu gör på kvällarna i Stockholm, jag har ingen aning." ikon. Jag skrek med i nu är det väl revolution på gång, lärde mig gilla många nya bangers och alla var så jävla hype. Det är ju helgen vecka 48 nu, så pga låten som heter så var det en stor fest. De spelar tydligen den helgen varje år, love that for them. Älskar att gå på konserter med Henrik! Och konserter i allmänhet!
 
Vi åkte till midsommarkransen och där åt vi sushi med Henriks syster och hennes kompis. Jag åt friterad lax (amamam) och vi pratade om att äta citron, matvanor in general och annat jox, men vi satt också bredvid the most wholesome girls ever. En annan tjej hade tydligen berättat för tjej 1 att tjej 2 snackat skit om henne när de inte kände varandra och nu hade 1 fått veta det, men! Trots att hon som berättade bara ville skapa drama satt 1 och 2 bara och pratade om det och bondade om att klart man snackar lite halv-skit om folk man inte känner ibland, "jag var säkert bara avundsjuk på dig för att du var ihop med x." så blev de sura på hon som skvallrade istället. Jävla ikoooner! Eh ja, jag är rimlig. Sen åkte jag hursomhelst hem, och de andra gick vidare för nästa konsert nämligen hästpojken. Jag har drällt här hemma och researchat, bland annat genom att titta på en riktigt gammal viral video...som tyvärr var lite rolig trots jätteproblematisk. Woops. Stella kvällsbakade också en banoffee pie som en queen, så det var en god kvällsfika. Och ja, det var allt, snart kommer Henrik och då ska jag sova. Godnatt! Och ja, jag ska lägga upp de försenade shufflarna och år genom åren, jag lovar. Men nu kommer hen, godnatt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0