Spent my savings at a lulu, now I'm suffering in style

Rubriklåt: Growing sideways med Noah Kahan, en depressionsbop bara
 
Haj från Olivers hem! Jag sitter här och dräller och hen fixar icke-fiskpinnar. De lär vara läskiga men måste ändå äta nåt så det blir nog bra säger vi. För ja nu är jag i Göteborg, och dit kom jag igår. Nu ändrade vi oss till vegobullar vilket är mycket snällare mot maj. Hursomhelst, jag och Henrik tog tåget och var så trötta att vi knappt kunde tänka, men vi åt chips och lyssnade på grejer och så. Till slut började hen läsa saker ingen ser, fuck yeah! Jag läste också om den, fast från slutet till början...för jag är fucked in the head. Jag tänkte bara läsa om slutet men sen så ba fortsatte jag uppåt lol. Men sen kom vi fram hit och åt pizza från pizzerian nära Oliver, som jag alltid föreslår att göra när vi är här lol, och pratade typ om konserter och grejer. Henrik åkte hem och rätt snart la sig Oliver, så jag satt här och drällde med datorn ett bra tag innan jag slocknade. Nu skrev jag att henrik åkte hem men jag menar alltså till sin mormor hen bor inte i göteborg detta var: otydligt. Anyway...idag har jag sovit heeela dagen medans Oliver var i skolan och nyss var hens bror här. Jag försökte förklara hur blinda använder datorer vilket var svårt för han var inte helt vid sina sinnens fulla bruk. väl kämpat av oss. Så, jag är i gbg och har det bra och alldeles snart ska vi på feeest. Då vet ni hur jag har det, ses imorgon kanske här eller kanske på väg till Lund! För dit ska jag imorgon här går det undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0