There'll be happiness after you, but there was happiness because of you, both of these things can be true

Rubriklåt: Happiness med Taylor Swift, som vi hörde idag i min vinterlista
 
Haj från snart sömnen! Det blev alldeles för sent nu, men jag var tvungen att se och bli hype över Marks best hit songs-lista för alltså det var den bästa listan. of all time. Dial drunk var etta jag kan typ inte ens processa det! Men ja, idag har varit en myslig dag. Först har vi sovit och ätit lasagne och sånt, men sen kom Leo och Manja. Leo ska vara här och vakta kattorna, så hon kom redan idag och med en Manja dessutom. Vi lyssnade på vinterlåtar (enligt mig då lol) och pratade om katterna och sådär. Vi åt kitza och jämförde antidepp-upplevelser (så sjukt att man kan ha så olika upplevelser av samma medicin) och sen hände något sjukt. Manja nämnde att hon basically kan alla astrid lindgren-filmer utantill och jag frågade om hon kände igen ett citat som jag haft i huvudet i sex år, som ingen kunnat placera. Ooooch hon visste direkt vad det var! Tyvärr kunde hon inte visa det, för det var bortklippt ur filmen, men vi ska fan hitta det och det kommer bli himmelriket för min hjärna att äntligen få höra det. Hursomhelst, Manja åkte hem sen och jag och Leo hade ett mysligt häng med ischoklad, gelehallon och gos. Vi pratade om viktiga saker och det resulterade i att EB dök upp och de hade ett lååångt samtal. Det var väldigt fint och hon är så bra med allt systemigt vilket är ikoniskt. Och nu ligger jag här och hostar och ska sova som en bäb. Och imorgon ska jag till Skåne woop woop! För där var jag ju inte nyss eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0