We've been selling off our books and records, but we're gonna buy them back someday

Rubriklåt: Books and records med adeem the artist, från veckans cirkelskiva och en så otroligt bra låt om modern fattigdom :(
 
Haaajjj jag mår bättre idag! Mycket bättre! Har varit feberfri hela dagen och bara haft ont i halsen. Det kan man överleva ju! Jag har såklart vilat jättemycket ändå, för det måste man (och det hade jag gjort ändå), men har också till exempel haft lektion. Vi gick igenom tre svinbra fantastik-texter (!) och sen pratade vi om story songs och låtar som svarar på låtar. Man vet att det är en bra skrivlektion när alla resiterar låten muffins för glatta livet. Iconic imo. Jag har inte gjort så mycket mer, eller jo jag har städat badrummet men det skiter väl ni i lol. Jag kan berätta att igår hade jag och Robert pottersnack och jag glömde berätta om det! Det enda jag behöver säga om det är att vi löste två stora mysterier vi har haft: Vad i helvete grejen med Stan Shunpike är och hur harrys och voldemorts connection plötsligt öppnas efter att ha varit stängd i ett år. Det sista är fortfarande riktigt dåligt hanterat men det finns i alla fall en liten skärva av förklaring som vi hade glömt. Så, nu har jag sagt det också. Vad mer...jag har mest researchat och därför skrattat åt gamla avsnitt av så mycket bättre. Olle Ljungström var quite clearly ett komiskt geni men det hade jag ingen aning om. Så det var en rapport från mig, och nästa gång jag bloggar är Henrik (förhoppningsvis) här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0