And it's too hard to pretend, so I stay away from my friends

Rubriklåt: Happy loner med Marina, en deppig låtjävel men också fin
 
Hallå vet ni vad om bara några timmar kommer Henrik! Hen kommer hit typ 06 så vi ska bara släppa in hen så får hen sova på soffan och vi får sova vidare. "Tänker du att vi typ ska lägga oss tidigt?" frågade Stella. Det tänkte jag, som ni ser, inte. Men idag vaknade jag efter en lång dröm om att bryta mig in på ministry of magic och hålla på, och sen hade jag mest fruktansvärd mensvärk hela förmiddagen. Det var vidrigt och jag bara satt här och gnällde som en rimlig person.
 
Men jag samlade ihop mig och det var väl tur, för jag skulle göra vårterminens föreläsning på socialhögskolan! Jag körde på och var faktiskt snällare än jag brukar (läraren reagerade också på det, haha) och folk hade så smarta frågor. Den som var mest intressant idag var nog om jag upplevde att folk reagerade olika på min blindhet i Lund och Stockholm. Jag hade verkligen inget svar på det, men jag tror inte det? Väldigt oklart. Men efter föreläsningen åt jag äntligen en semla (äntligen!) och jag hade en switchy och nice kväll. Nu lyssnar Stella på mord och chillar under sitt tyngdtäcke och vi ska sova en stund iaf. Men alltså vår helg kommer bli så jävla lit ni är fan inte beredda! Det är inte vi i alla fall. Vi ska ha fyra gäster här hur fan ska det gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0