And to be a woman is to be in pain, and my body reminds me almost every day

Rubriklåt: I'm not scared med Tomberlin, en fin låt jag inte hade hört på länge och påmindes om idag, och vilken rubrikrad ändå
 
Hallå från insomniac-hemmet! Såhär, jag hade ju ändå en lite stabil sömn nu sen jag löste min venla-situation, men nu...ja jävlar i gatan. Vi gjorde lasagne och sånt jox igår och sen la vi oss i rimlig tid, men jag somnade...inte alls. Vid 04 gick jag och la mig i soffan och då vaknade också Stella (jag väckte henne inte tror jag), så vi försökte sova på varsitt håll men vid typ 07 gick vi upp och åt frukost. Kämpa ungdomar. Jag somnade vid 8 tror jag och sen sov vi till tolv (jag måste inte vara konsekvent med siffror och bokstäver!), och sen dess har vi varit zombies. Vi har gjort hamburgare, jag har lyssnat på twilightpodden, Stella har rensat bland sina kläder i ren uttråkning och ja vi har kämpat på. Vi funderar på att ta oss ut imorgon men alltså det är så tröttsamt att gå uppför backjäveln varenda gång man ska nånstans. Ska aldrig någonsin bo såhär jävla dumt igen, min nästa bostad ska vara på plan fucking mark och närmare kollektivtrafik / affär / helst båda. Ja jag vet att många nog tycker att vi bor nära men det tycker fan inte jag. Okej det där var en liten rant, det var inte meningen såååry. Jag bara hatar backen. Men nu ska vi nog snart sova, godnatt och hoppas vi somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0